Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥ: «ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΜΟΥ...»


«Το καλοκαίρι προτιμώ να κάνω διακοπές στην Ελλάδα», λέει η γνωστή ηθοποιός και μας εξομολογείται ότι ο ιδανικός προορισμός για εκείνη είναι το Ιόνιο και ιδιαίτερα η Ιθάκη. Η Μαρία Κορινθίου μας... ταξιδεύει με καλοκαιρινές εικόνες εκμυστηρεύεται τις διατροφικές της επιλογές και δηλώνει ότι προτιμά «ελαφρά φαγητά... μεζέδες, σαλάτες και φρούτα». «Η Ιθάκη είναι ένα ωραίο, μικρό, ήρεμο, πολύ γραφικό νησί. Μου αρέσει η ηρεμία και η ομορφιά που έχει και το ότι μπορείς να πεταχτείς στην Κεφαλονιά, στη Λευκάδα. Μου αρέσει».
Τι σημαίνει η λέξη καλοκαίρι για σένα;
Hλιος, ξεγνοιασιά, με την οικογένειά μου, παιχνίδια με το μπεμπάκι μου και θάλασσα.
Είναι μία εποχή που αγαπάω! Ποιος δεν αγαπάει το καλοκαίρι; Ανεβαίνει και η διάθεσή σου. Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ ο χειμώνας, αλλά και το καλοκαίρι είναι ωραίο.
Ποια χρονιά θυμάσαι ότι ήταν οι καλύτερές σου διακοπές;
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Η καθεμία, την εποχή που τη ζεις και ο τρόπος που τη ζεις, είναι και η προσωπικότητά σου διαφορετική. Η καθεμία έχει την ομορφιά και τη μοναδικότητά της! Αυτή τη στιγμή, δεν μπορώ να φανταστώ ότι είχα περάσει ωραίο καλοκαίρι, από αυτά που περνάω τώρα με το παιδί μου.
Προτιμάς να περνάς τις καλοκαιρινές σου διακοπές εντός Ελλάδας ή εκτός;
Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι προτιμώ να είμαι εντός Ελλάδας. Μου αρέσει όμως και στο εξωτερικό. Υπάρχουν χώρες που έχουν τις δικές τους ομορφιές, ενώ τις ίδιες ομορφιές μπορεί να έχεις και στην Ελλάδα. Εξαρτάται από τη χρονολογία και πού θα επιλέξεις να πας. Συνήθως το καλοκαίρι να κάνω διακοπές δεν διαλέγω εκτός Ελλάδας.
Εχεις κάποιον αγαπημένο προορισμό;
Νέα Υόρκη τα Χριστούγεννα. Για καλοκαίρι αγαπημένος προορισμός είναι η Ιθάκη και γενικά μου αρέσουν πολύ τα νησιά του Ιονίου.
Τι σου είχε κάνει εντύπωση;
Μου αρέσει το καλοκαίρι πάρα πολύ να τρώω σαλάτες και φρούτα και συνήθως αδυνατίζω. Η διατροφή μου είναι πιο προσεγμένη το καλοκαίρι από ό,τι τον χειμώνα.
Τα καταγάλανα νερά, τα άγρια νερά, τα κρύα νερά, επειδή κατεβαίνουν από τις πηγές των βουνών, η πρασινάδα. Κατά τα άλλα, όλα τα νησιά -είτε του Ιονίου είτε του Αιγαίου- είναι γραφικά, έχουν την ομορφιά τους, έχουν την ιστορία τους.
Θυμάσαι κάποιο απρόοπτο που να συνέβη κατά τη διάρκεια των διακοπών;
Το μόνο που μου έχει συμβεί, αλλά δεν ήταν καλοκαίρι, είναι να χάσω τις αποσκευές μου.
Ποια ήταν η αντίδρασή σου;
Γελάγαμε. Πήγαμε στο ''lost and found'' και μετά από μία μέρα τις βρήκαμε.
Ποιον προορισμό θα πρότεινες ως ιδανική επιλογή;
«Για τις διακοπές έχω βρεί την Ιθάκη μου...»
Η Ιθάκη είναι ένα ωραίο, μικρό, ήρεμο, πολύ γραφικό νησί. Μου αρέσει η ηρεμία και η ομορφιά που έχει και το ότι μπορείς να πεταχτείς στην Κεφαλονιά, στη Λευκάδα. Μου αρέσει.
Στην Ιθάκη, λοιπόν, πού αξίζει να πάει κάποιος να φάει, να διασκεδάσει κ.λπ.;
Γενικά, είναι ωραία τα ταβερνάκια που είναι επάνω στην παραλία. Ολα τα ταβερνάκια είναι ωραία...
Τα καλοκαίρια, τι φαγητά προτιμάς;
Ελαφριά φαγητά... Μεζέδες, σαλάτες και φρούτα.
Πιστεύεις ότι το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή για να ακολουθήσει κάποιος αυτό που λέμε υγιεινή διατροφή;
Συνήθως όχι, γιατί θα φας και τις τηγανιτές πατάτες, τα τηγανιτά καλαμαράκια... Θα τα φας όλα αυτά. Συνήθως δεν είναι, αλλά εμένα συγκεκριμένα -όχι επειδή μου κόβεται η όρεξη- μου αρέσει το καλοκαίρι πάρα πολύ να τρώω σαλάτες και φρούτα και συνήθως αδυνατίζω. Η διατροφή μου είναι πιο προσεγμένη το καλοκαίρι από ό,τι τον χειμώνα.
Είσαι από τις γυναίκες που θα ενδιαφερθούν για την εξωτερική τους εμφάνιση και το πώς θα εμφανιστούν στην παραλία;
Σαφέστατα με ενδιαφέρει πώς θα φαίνομαι και πώς θα είναι η εξωτερική μου εμφάνιση. Ειδικά το καλοκαίρι που φαίνεται περισσότερο το σώμα σου, αλλά είμαι και από τις γυναίκες που δεν κάνουν και πολλά. Δηλαδή δεν πάω γυμναστήρια, δεν πολυπροσέχω τη διατροφή μου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου