Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΙΘΑΚΗ» ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ!


Διάβαζα πριν λίγο ένα απο τα αγαπημένα ποιημάτά μου , την ''ΙΘΑΚΗ'' , του μεγάλου ποιητή ΚΑΒΑΦΗ ... 
Κάθε φορά όμως...μα κάθε φορά που θυμάμαι τους στίχους..το μυαλό μου ραγδιαία...ασυνείδητα ...ψάχνει να βρει ποια είναι η δική του Ιθάκη...
Και κάθε... μα κάθε φορά η απάντηση που παίρνει απο μένα ειναι η ίδια...η'' ΙΘΑΚΗ'' μου είναι η ''ευτυχία''...
Γραφικό , αλλά ναι ..ανήκω και εγώ στους ανθρώπους που πιστεύουν πως υπάρχει ευτυχία!
Και αυτό γιατί αγαπώ την ζωή, είμαι ερωτευμένη με την ζωή!..Γιατι είναι απρόβλεπτη και εχει τόση μα τόση δύναμη...Οπότε έχω μάθει να ερμηνεύω τα μηνύματα της...
Για παράδειγμα..
Ένα πρόβλημα, που σου δίνει η ζωή...είναι η ευκαιρία σου ... να βρεις την λύση...!
Ένας μεγάλος πόνος ...σου χαρίζει ...τη δύναμη που θα γεννηθεί μέσα σου...!
Ένας χωρισμός....σου δείχνει την αξία εκείνου που χάνεις και σου διδάσκει την πραγματική αγάπη..!
..Όσο αισιόδοξο και αν ακούγεται ..ναι...''ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ''
πίστεψε το εσύ ....για να το πιστέψει και η ζωή σου!
Μόνο μην κάνεις αυτό που όλοι λένε ''ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ ,ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ''.Ξέρωωωω... Ήδη το μυαλό σου έκανε μια γρήγορη σκέψη στο ποιες θα ήταν οι τελευταίες μου πράξεις στις τελευταίες μου στιγμές ?
Εγώ προσωπικά αν το σκεφτώ λίγο...χμμμ...θα βρισκόμουν τουλάχιστον δις εισόβια στην φυλακή (χαχα)!!
Ζήσε όμως έντονα...ζήσε με πάθος την κάθε σου στιγμή...νιώσε την...γιατί την επόμενη στιγμή θα είναι ανάμνηση...και οι καλές αναμνήσεις ..είναι απόδειξη μιας ευτυχισμένης ζωής!
Στην πορεία της ..γνώρισε όσο πιο πολλούς προορισμούς , ταξίδεψε , γνώρισε ανθρώπους....θα εκπλαγείς από το πόσα θα μάθεις...και πόσο θετικά θα αλλάξεις...!
Αγάπα και ερωτεύσου με όλη σου την ψυχή .... η αγάπη δημιουργεί ζωή ... !
Χρησιμοποίησε όλες σου τις αισθήσεις και απόλαυσε τις χαρές της...
Ούτε που θα καταλάβεις πως θα περάσει μια ζωή .....
Mια γνωστή μου κάποτε ,σε μεγάλη ηλικία ..στα τελευταία της..., την ρώτησα αν θα ήθελε να ήταν 20 χρονών και να ζήσει απ την αρχή..
Και μου απαντά...ΟΧΙ...ειμαι 86 ..δεν θα άλλαζα ούτε ενα λεπτό απο την ζωή μου,
..όχι πως έζησα τοσο καλά...αλλα έζησα ΤΟΣΟ έντονα...!!Τα έκανα Όλα...!Είμαι ευτυχισμένη γιατί φεύγω τόσο χορτασμένη απο την ζωή!
Μου ευχήθηκε αυτό λοιπόν...να φτάσω στην θεση της κάποτε.. και να πω τα ίδια λόγια...
Η ευχή αυτή λοιπόν ..αποτελεί τη -δική μου- ''Ιθάκη''
Η πολυδιάστατη έννοια της ευτυχίας, που έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών μελετών ...χιλιάδων έιδικών, έχουν οδηγήσει στην αδυναμία υιοθέτησης ενός κοινού ορισμού...
Ο δικός μου ορισμός είναι...
''Η ''ΙΘΑΚΗ'' ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ.. ΚΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ''ΙΘΑΚΗ'' ΜΟΥ"
ΝΤΕΝΙΑ ΑΓΑΛΙΑΝΟΥ
Aναδημοσίευση από το: LOKRIS NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου