Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ-ΙΣΣΕΣ ΠΑΤΡΑΣ: ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

Περάσαμε τέλεια όπως ήταν αναμενόμενο! Ο Gerry, o Tάσος και ο Στάθης ξεκίνησαν το μεσημέρι της Τετάρτης και πήγαν και στις αρχαίες Αλαλκομενές! Οι υπόλοιποι 5 (Άρης, Δημήτρης, Νικόλ, Διονυσία και εγώ) φτάσαμε το βράδυ και αφού βρεθήκαμε όλοι μαζί πήγαμε και κοιμηθήκαμε σε μια κοντινή κλασική παραλία! Το επόμενο πρωί με την αυγούλα φύγαμε για Φιλιατρό όπου και τελικά κατασκηνώσαμε χωρίς να μας πει τίποτα κανένας καντινιέρης...! Αράξαμε όλη την μέρα εκεί και το βράδυ πήγαμε βόλτα στο Βαθύ όπου φάγαμε σουβλακια, καθίσαμε και αφήσαμε και τα δυο κορίτσια από την παρέα που έπρεπε να φύγουν! Επιστρέψαμε Φιλιατρό με την «λαμπράδα του φεγγαριού που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αυτόν που του την δάνεισε» (Δον Κιχώτης) και κοιμηθήκαμε κάτω από τα αστέρια.
Την επομένη πήγαμε στο Γιδάκι από το μονοπατάκι και οι εκπλήξεις/ανακαλύψεις...! δεν μας άφηναν ασυγκίνητους. Γυρίσαμε στο Βαθύ και επισκεφτήκαμε και το Λαογραφικό και Ναυτικό Μουσείο του νησιού... μετά καθίσαμε και καθίσαμε και φύγαμε... πάντα με φεγγαράδα...!
Το Σάββατο το πρωί πήγαμε Σαρακίνηκο και το απογευματάκι ανεβήκαμε στο Περαχώρι! Τρομερή θέα!!!!!!! Καθίσαμε μέχρι το βράδυ σε μια ταβέρνα και κατά τις 9 κατηφορίσαμε! Στο Βαθύ φάγαμε παγωτά κλασσικά... καθίσαμε και η γνωστή άγνωστη Τριάδα (με κεφαλαίο παρακαλώ) ετοιμάστηκαν για να ανέβουν το βουνό προς τον Σταυρό! Ξεκίνησαν τα μεσάνυχτα με φύλακα τον Johny Legend και ο Δημήτρης και εγώ που δεν ακολουθήσαμε φύγαμε με το πρωινό καράβι και επιστρέψαμε......
Οι περιπέτειες των αγοριών συνεχίζονται μόλις γυρίσουν (μάλλον αύριο)!
maria
Επιστρέψαμε και οι υπόλοιποι σήμερα το πρωί. Πολύ καλή και φέτος η Ιθάκη και πάντα με καινούργιες εκπλήξεις. Όλα έγιναν όπως ακριβώς τα περιέγραψε η Μαρία. Στη συνέχεια η γνωστή τριάδα ξεκίνησε για τα βόρια του νησιού με ντάλα φεγγάρι και δονκιχωτική διάθεση… Η διαδρομή απλά δεν περιγράφεται. Μετά από αρκετή ώρα φτάσαμε στο Κιόνι όπου και την πέσαμε σε μια παραλία για ύπνο. Ξυπνήσαμε αργά και πήραμε το δρόμο της επιστροφής με στόχο να δούμε το παλάτι του Οδυσσέα που είναι κοντά στο χωριό Σταυρός. Μετά αποφασίσαμε να γυρίσουμε από τον δύσκολο δρόμο… Ανωγή και Ελικοδρόμιο… Πολύ ανηφόρα… Αλλά η θέα μας αποζημίωσε. Κατεβήκαμε από το βουνό πάλι με φεγγαράδα. Φαγητό στο Βαθύ και επιστροφή στο Φιλιατρό. Μέσα σε 24 ώρες γυρίσαμε όλο το νησί! Υπάρχουν βέβαια ακόμα πολλά που δεν είδαμε, άρα μπορεί να ξαναπάμε και του χρόνου.
ΥΓ. Δύο πράγματα είναι απαραίτητα για τις διακοπές. Το μαγιό και το ποδήλατο και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο...