Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ;




Ανοιχτή επιστολή
προς
Κάθε αρμόδιο
(Υπουργό Μεταφορών, Περιφεριάρχη, Αντιπεριφεριάρχη, Δήμαρχο, Διευθυντή Πολιτικής Αεροπορίας κ.τ.λ.)
Την περασμένη Τετάρτη (7-9-2011) πέταξα με το αεροπλάνο της Sky Express από Αργοστόλι για Κέρκυρα. Όταν λοιπόν πήγα να κάνω check-in αντίκρισα έναν συμπαθέστατο και εξυπηρετικότατο κύριο, ο οποίος όμως δεν μιλούσε γρί Ελληνικά, και μου δήλωσε ευθαρσώς ότι μιλάει mono ligo δηλ. parakalo και efkaristo! Στη συνέχεια μου παρέδωσε την κάρτα επιβίβασης, την οποία σας επισυνάπτω, όπου δεν αναφέρεται τίποτε στα Ελληνικά παρά μόνον Αγγλικά, Γερμανικά και Γαλλικά. Η έκπληξή μου ήταν ακόμη μεγαλύτερη όταν περιμένοντας την επιβίβαση άκουσα την αναγγελία αναχώρησης να γίνεται μόνον στα Αγγλικά και μια κυρία δίπλα μου να ρωτάει με αγωνία «Τι λέει παιδάκι μου;».
Η όλη κατάσταση μου θύμισε το διαβατήριο ενός προγόνου μου από το 1851, που είναι γραμμένο στα Αγγλικά.
Μήπως επιστρέψαμε σ’ εκείνη την εποχή και δεν τόχουμε ακόμη καταλάβει;
Σας επισημαίνω ότι το δρομολόγιο αυτό επιδοτείται από το Ελληνικό κράτος και σε τέτοιες εποχές ανεργίας είναι πολύ παράξενο να προσλαμβάνονται συνταξιούχοι αλλοδαποί.
Με αυτή την ευκαιρία σας πληροφορώ ότι αυτή την εποχή, που δεν έχει ακόμα τελειώσει η τουριστική περίοδος, ένα μεγάλο ποσοστό των επιβατών είναι τουρίστες (Έλληνες και ξένοι) διερωτώμαι: Είναι αυτό το νόημα της επιδότησης δηλ. η διευκόλυνση των τουριστών ή η επιδότηση θα έπρεπε να αφορά μόνο τη μετακίνηση των κατοίκων των νησιών μας;
Να περιμένω εξελίξεις; Δεν το πολυπιστεύω.
Φιλικά
ΜΑΚΗΣ ΜΑΡΚΕΤΟΣ
Αργοστόλι
Πολίτης (τουλάχιστον σύμφωνα με την ταυτότητα μου) του Ελληνικού κράτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου