Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

«κε ΨΥΧΙΑΤΡΕ ΑΡΓΕΙΤΕ» ΣΤΟ ILOVEITHAKI.GR


Στην περιήγησή μου στα θιακά μπλογκς και ιστοσελίδες είδα και το ως άνω αρθράκι που υπογράφεται από "υπάλληλο του Δήμου (με αντικείμενο την πληροφόρηση)".
Για άλλη μία φορά λοιπόν και με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω πόσο αντικειμενική πληροφόρηση θέλουμε να παρέχουμε στους αναγνώστες μας και με τι δέος θέλουμε να αναδείξουμε τις ηθικές μας αξίες και την αξιολάτρευτη νοοτροπία μας.
Διαβάζοντας το άρθρο του υπαλλήλου του Δήμου, καταλαβαίνουμε όλοι ότι αναφέρεται στον προ-προηγούμενο Δήμαρχο και την ηλεκτρονική του εφημερίδα. Καταλαβαίνουμε όλοι πόσο ένθερμος υποστηρικτής του τέως Δημάρχου είναι ο γράφων το άρθρο, αλλά εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω μερικά πράγματα, όπως:
    * Θυμίστε μου κυρίες και κύριοι υπάλληλοι του Δήμου Ιθάκης, εσείς δεν κάνατε το 2006 ανώνυμη καταγγελία στον τότε Δήμαρχο κ. Τηλέμαχο Καραβία;
    * Εσείς δεν κάνατε ανώνυμη καταγγελία στον πρώην Δήμαρχο κ. Βασιλόπουλο;
    * Εσείς δεν αρθρογραφείτε σήμερα ανώνυμα;
Αν όντως δεν με απατά η μνήμη μου τότε σίγουρα εσείς γνωρίζετε και διδάσκετε την τέχνη της ανώνυμης καταγγελίας. Κάποιοι από εσάς εκφράζετε έντονη δυσαρέσκεια για τον νυν Δήμαρχο, αλλά μόνο πίσω από την πλάτη του, γιατί εμπρός του δεν έχετε τα κότσια. Ποιός λοιπόν μπορεί να με πείσει φίλοι μου ότι ο Κωνσταντίνος Μαντάς δεν είστε εσείς ο ίδιος που στο άρθρο σας διαρηγνύετε τα ιμάτιά σας υπέρ του νυν Δημάρχου;
Κύριε υπάλληλε, που ήσουνα όταν οι προηγούμενοι Δήμαρχοι παρανομούσαν; Γιατί τότε δεν ανέλαβες το βάρος της ευθύνης σου και της νομοτέλειας ώστε να κάνεις μία επώνυμη καταγγελία για να σταματήσεις τις παρανομίες; Που ήταν η αγάπη σου για το Θιάκι, τους Θιακούς και η ηθική σου σε σχέση με τη νομιμότητα φίλε μου καλέ κι αγαπημένε τότε;
Επιτέλους φτάνει πιά η μιζέρια, η ευθυνοφοβία, η έλλειψη ανδρισμού και γενικότερα αυτή η κουρλαμάρα που ίσως τελικά να είναι και φαινόμενο του Θιακιού.
Βωρέ μπας και χρειάζεται ένα Πανεπιστήμιο να κάνει έρευνες και μελέτες στο ψυχικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του Θιακιού;
Αναρτήθηκε από Penelope of Ithaca

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου