Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

ΔΗΜΑΡΧΟΣ η ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ!


Δήμαρχος σημαίνει να νοιάζομαι για σας
Μα συμφέροντα έχω δικά μου , μη το ξεχνάς.
Δήμαρχος σημαίνει να ‘μαι αλλού,
Να λείπω συνέχεια, να μην είμαι παντού.
Δήμαρχος σημαίνει την αλήθεια να λες
Κι όταν ψέματα λέω δε με τρων οι ενοχές.
Δήμαρχος σημαίνει να νοιάζομαι για σας!!!
Γι αυτό κι εγώ…..
Έδωσα εντολή στην υπηρεσία μου
Με τη συνεργασία Αστυνομίας και Λιμεναρχείου
Να ελέγξει όλες τις άδειες των καταστημάτων
(Όλο οι κολλητοί μου να την πληρώνουν?)
Έδωσα εντολή στην υπηρεσία μου
Να ελέγξει όλες τις πολεοδομικές παραβάσεις
Σε όλο το νησί για να φέρω τη τάξη
(Εγώ ο άτακτος & νόμιμος)
Έδωσα εντολή στην υπηρεσία μου
Μέχρι τις 30/09 όλες οι τέντες στα μαγαζιά
να ξηλωθούν, θα δοθούν οι χώροι
Στους πεζούς και ότι μείνει στα μαγαζιά!!



Ακούστε το καλά, ακούστε το καλά
Θα δένω, θα λύνω, δεκάρα πια δε δίνω
Θα νοιάζομαι για μένα και πρόβλημα κανένα
Δεν πρόκειται σπίτι μου να πάω,
τη ζαχαρένια μου άλλο δε χαλάω
Θα νοιάζομαι για μένα και πρόβλημα κανένα.
Δήμαρχος σημαίνει βράδυ πρωί δουλειά
Και σε δύσκολη φάση να κλείνω τα αφτιά
Δήμαρχος σημαίνει να μου είμαι πιστός
Και εικοσιτέσσερις ώρες να μην είμαι σωστός
Δήμαρχος σημαίνει να προσέχω πολύ
Να τον σκάσω τον κόσμο και να εκραγεί
Ακούστε το καλά, ακούστε το καλά, ακούστε το καλά
 Μέχρι τις 30/08/2014 ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ!!!
«ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΝΗΣΙ
ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!»
09.00-11.30  ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
Των ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και των ΠΟΛΙΤΩΝ!!!!
(ΤΗΛ. +306980305665 – 0040721295700)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου