Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ… ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ, ΟΤΙ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ..


Όπως ξέρετε, τον τελευταίο χρόνο αντιμετώπιζα ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα υγείας: Ανεπάρκεια μητροειδούς βαλβίδας. Κυριολεκτικά στο τσακ γλύτωσα την επέμβαση την περασμένη Ανοιξη.
Ο γιατρός που με γλύτωσε από το νυστέρι, μου σύστησε να ασχοληθώ με γυμναστική, που να μην ταλαιπωρεί την καρδιά. Η καλύτερη απ'όλες είναι το καθημερινό περπάτημα για περίπου 45 λεπτά με μία ώρα. Για καλύτερα αποτελέσματα, μου πρότεινε να το κάνω με παρέα, για να μην γίνει βαρετό σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Επειδή η γυναίκα μου δεν μπορούσε να με ακολουθήσει, λόγω των πολλών οικιακών υποχρεώσεων ως νοικοκυρά, βρήκα έναν γείτονα, ή μάλλον, κάτι γειτόνισσες, οι οποίες ήταν ήδη στο κόλπο του καθημερινού βάδην.
Περπατάω εδώ και έναν μήνα τώρα και πρέπει να ομολογήσω, πως τα αποτελέσματα είναι αρκετά ενθαρρυντικά για την υγεία μου..
 Αν και έχω κάνει Μέντωρα – Λούτσα πάνω από 20 χιλιόμετρα μαζί τους, δεν έχουμε μιλήσει σχεδόν ποτέ, διότι ΠΑΝΤΑ περπατάνε 2-3 μέτρα μπροστά από μένα. Ούτε το όνομά τους δεν ξέρω.Το σίγουρο είναι πως η πίεση της καρδιάς μου είναι σε φυσιολογικά επίπεδα πλέον.
Το μόνο θέμα είναι πως οι σφυγμοί μου είναι κάπως ανεβασμένοι !!! Αρκετά πιο ανεβασμένοι, θα έλεγα!!! Αυτά τα νεότερα για την υγεία μου. 
Α.... έβγαλα και μια φωτογραφία τις γειτόνισσες την ώρα που περπατάνε, για να σας τις δείξω….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου