Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΣΑΡΔΕΛΗ: ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ Ν.Δ.



Είναι αλήθεια ότι εδώ και αρκετές μέρες (πριν ακόμη προκηρυχτούν επίσημα οι εκλογές), μου έγινε πρόταση από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του νομού Κεφαλληνίας και Ιθάκης.
Μου έκαναν την πρόταση με συνυποψήφιούς μου τον Βασίλη Ρουχωτά (πρώην Δήμαρχο Παλλικής και τον Παναγιώτη Κανελλόπουλο (νυν γραμματέα Νέας Γενιάς και αθλητισμού στο υπουργείο παιδείας). Η απάντησή μου να συμμετάσχω ήταν αρνητική, ενώ (πολύ σωστά αναφέρει δημοσίευμα) έχω δεχτεί προτάσεις και από άλλα κόμματα…! Αυτό με ικανοποιεί και με τιμά ιδιαίτερα όταν ενώ όλοι γνωρίζουν τον κομματικό χώρο από τον οποίο προέρχομαι, αναγνωρίζουν ότι τους αγώνες μου για τον τόπο μας δεν τους χρωμάτισα ποτέ! Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλω να συνεχίσω να εργάζομαι για τον τόπο μου, ειδικά τώρα!

ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΣΑΡΔΕΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου