Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ


Κυρά δασκάλα, «εκπαιδευτικός, με τριακονταετή εργασία στο χώρο της εκπαίδευσης και γενικά στον παιδαγωγικό χώρο, που στο επάγγελμα σου δίδαξες την αλήθεια, την τιμιότητα και την ηθική αλλά είχες και το σθένος να πεις και να φωνάξεις όσο κανείς την αλήθεια αλλά και να την διεκδικήσεις» έχω να σου πω τα εξής: Αντιδήμαρχος Ιθάκης όπως τώρα υπογράφεις κατάπτυστες επιστολές, επειδή στη προσωπική μου ζωή δεν έχω καταδικαστεί με περισσότερα από 12 χρόνια φυλάκιση…,  για παράβαση του Ν. 1882/90, για απάτη ιδιαίτερης μεγάλης αξίας, για παράβαση του αγορανομικού κώδικα, για υπεξαίρεση αντικειμένου ιδιαίτερης μεγάλης αξίας από κοινού, για μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο, για παράβαση του νόμου περί επιταγών, για παράβαση αγορανομικού κώδικα & υγειονομικών διατάξεων, για την μη έγκυρη καταβολή ΤΕΒΕ, για την μη έγκυρη καταβολή εργοδοτικών & εργατικών εισφορών ΙΚΑ, για παράβαση του Ν. 1975/91, για παράβαση του ν. 5960/33, για απιστία, για μη καταβολή εισφορών σε ασφαλιστικά ταμεία και τόσα άλλα.
Επειδή δεν έχω χρέη προς το δημόσιο προσωπικά που να ξεπερνάνε τα 150.000 € και τα 9 εκατομμύρια € από τις επιχειρήσεις μου έχω να σου δηλώσω, ότι θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη και στην άσκηση  των ένδικων μέσων της μήνυσης και της αγωγής.
Για να δει ο λαός της Ιθάκης κατά πόσο το κατάπτυστο έγγραφό σου προς τη Δημόσια  Διοίκηση περιέχει αλήθειες και έτσι θα  σου δοθεί η ευκαιρία να αποδείξεις, τα όσα σε αυτό αναφέρεις!  Και τότε να δούμε για ποια αλήθεια, ποιά ηθική και για ποιά τιμιότητα θα έχεις το σθένος να υπερασπιστείς!!!
Άντε να έρθουν σιγά σιγά τα καρναβάλια για να βρείτε εσύ και ο αδελφός σου Δήμαρχος Ιθάκης τον πραγματικό σας εαυτό... (!)
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ
Πρώην Δήμαρχος Ιθάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου